رئیس اداره راه و شهرسازی زرند خبر داد؛

زمینه واگذاری بیش از ۴۰۰ قطعه مسکونی در ۲ شهرک حاشیه رزند  

تهامی نیا با اشاره به فک رهن سند شهرک‌های امام خمینی (ره) و فرهنگیان از فراهم شدن واگذاری بیش از ۴۰۰ قطعه مسکونی در این ۲ شهرک خبر داد.

تهامی نیا در جلسه کارگروه مسکن ملی شهرستان زرند که در محل فرمانداری تشکیل شد،  با اعلام خبر فک رهن سند شهرک‌های امام خمینی (ره) و فرهنگیان پس از ماه‌ها پیگیری مجدانه، از تمامی کسانی که به هر نحوی در این اقدام نقشی داشتند، قدردانی کرد.

او فراهم شدن واگذاری بیش از ۴۰۰ قطعه مسکونی در این ۲  شهرک و رفع مشکل انتقال سند مالکیت حدود هزار قطعه مسکونی را که قبلا از سوی این اداره واگذار شده بود، تنها بخشی از پیامد‌های این اقدام بیان کرد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند نیز گفت: مسئله مسکن برای دولت فقط شعار انتخاباتی نیست؛ بلکه یک مسئله محوری ناظر به نیاز کشور است و از این رو دولت با تمام توان برای تحقق این نیاز کشور و اجرای این الزام قانونی تلاش خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه دولت معتقد است که با روش‌های ساخت و ساز سنتی نمی‌توان اهداف اجرای طرح مسکن ملی را محقق ساخت؛ افزود: فرمول‌های ساخت، کیفیت و زمان ساخت و کنترل هزینه‌های ساخت از جمله موارد مهم و کلیدی در خصوص اجرای طرح تولید انبوه مسکن است.

فرماندار زرند، معاونین فرماندار را مامور کرد تا با نظارت و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه، در کوتاه ترین وقت نسبت به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن اقدام کنند.

 سلطانی، رئیس بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرح نهضت ملی مسکن در زرند با ارائه گزارشی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، چالش‌ها و موانع را مطرح کرد که مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

در این جلسه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌های عامل ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار